Het kan voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Als je iets wilt retourneren kan je dit alleen binnen de gestelde retourtermijn van 14 dagen, stuur ons een e-mail met je naam, ordernummer en de item(s) die je wilt retourneren. Nadat je de retour bij ons hebt aangemeld heb je nog eens 7 dagen om deze op te sturen. Binnen 14 dagen nadat de retour is ontvangen zal deze worden verwerkt en zal de terugbetaling in orde worden gemaakt.

Retourvoorwaarden

– In verband met hygiëne mogen oorbellen niet worden geretourneerd.

– Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening.

– Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

– Heb je bezorgkosten betaald omdat je bestelling onder de €50,-  was? Dan zullen wij deze aan je terug betalen, mits je de volledige bestelling retour stuurt.

-Bij retournering van een gedeelte van de bestelling en het totaalbedrag van de bestelling komt onder de €50,- dan zijn de verzendkosten voor je eigen rekening, deze worden verrekend met het terug te betalen bedrag.

– Na ontvangst van de retour gestuurde item(s) zullen wij binnen 14 dagen het verschuldigde bedrag aan je terugbetalen op dezelfde wijze als de gekozen betaalmethode.

– Klopt je bestelling niet of is er iets kapot aangekomen? Neem dan contact met ons op via info @ lisshop.nl. Vergeet hierbij niet je naam, ordernummer en item(s) waarom het gaat aan te geven.